29.8.06

Hvorfor lige "træbamser"

Synes lige jeg ville fortælle historien om hvordan jeg blev grebet af at lave træ ting.
For 4 år siden da jeg flyttede til Belgien med min mand, blev jeg for alvor almindelig husmoder.
Det var fantastisk at have tid til mine børn ( dengang 5, 1½ og ½ år) og jeg nød det meget. Min mand rejste meget og jeg var derfor meget bundet til huset, specielt om aftenene.
En veninde dernede havde set at der skulle starte et "bamsekursus" op og spurgte om det ikke var noget for mig. Det ville bare være over 4 gange og så havde vi lavet såden en stor velkomst bamse. Først var jeg skeptisk, da jeg ikke overhoved er særlig kreativ, men jeg lod mig overbevise. For at gøre en lang historie kort......blev jeg virkelig bidt af det, fordi jeg kunne se, at jeg med den rette vejledning kunne lave rigtig mange søde ting . For tænk at starte ud med noget helt bart træ, eller for den sags skyld noget træ der skal skæres ud !!!!! Det endte da også med at vi var 4 piger der fortsatte med at mødes privat sammen med vores belgiske lære. Så nu handler det egentlig mere om at lave søde juleting - og det bedste ved det hele var at jeg nu kunne fordrive de lange ensomme aftner på en hyggelig måde.

2 Comments:

At 8:30 AM, Blogger Henny Solskin said...

Hej Malene! Det var da en sød historie. Og hvor er bamserne flotte! Kunne ønske man kunne købe en til fordøren :-) Henny

 
At 8:35 AM, Blogger Henny Solskin said...

Hej Malene! Det var da en sød historie. Og hvor er bamserne flotte! Kunne ønske man kunne købe en til fordøren :-) Henny

 

Send en kommentar

<< Home