29.8.06

Lige et par navneskilte og en enkelt juleengel



4 Comments:

At 12:50 PM, Blogger KralleMut said...

De er bare SÅ søde dine bamser. Er det nogen, man kan købe?

 
At 9:19 PM, Blogger lis faurholt said...

Fantastisk emne - kunne du ikke finde nogle steder på nettet, du kan anbefale eller fortælles os, hvordan du selv gør? Måske med nogle fotos af dit værktøj, processen fra "finer til figur"? (Sorry, jeg kunne ikke finde et bogstavrim på træ *lol*)

 
At 9:18 PM, Blogger Malene :) said...

Hej Lis,

Tak for din hilsen. Nu siger du finde nogle steder på nettet, hummm... det har jeg faktisk aldrig brugt - men så er der jo en anledning til det nu *S*
Vise processen....nu bruger jeg jo mine aftener på BB, Blogger og Flickr *lol*, så der er ikke lige gang i penslerne og træet. Men når den tid kommer vil jeg da tænke på det.

 
At 11:33 AM, Blogger Unknown said...

Wauw... Supersøde bamser....Enten må du lære mig hvordan man gør, ellers bliver du nødt til at starte en produktion med salg for øje.... Min snart 6 årige datter vil elske et lyserødt kræ...(hun elsker alt lyserødt i de her dage).

 

Send en kommentar

<< Home