11.9.06

Michaels craft

Jeg har for sjov været inde på nette for at se efter Michaels Craft Shop. Jeg har selv besøgt hans gigantiske butikker, som desværre kun ligger i USA, og der har jeg handlet lidt af hvert ind til mine små sysler med "træ ting". Ulempen er - og den må man sige er stor - at de ikke sender ud af landet. Så man er nød til at have en kontakt i USA, som enten kan handle eller modtage din forsendelse, for så at sende den videre til dig....lidt omstentelig, men der er penge at spare. Eksempelvis så koste de små malingsflasker jeg bruger ca. 40-45 kr. stk herhjemme, men derover kan du få den til under 2 US Dollers...det er da fantastisk.
Hvis du synes det kunne være interessant at gå på opdagelse her i Michaels Craft så klik på linket her. Søg evt. under wood derefter holidays og til sidst Christmas. God fornøjelse

Hvis du tilfældig kender nogle andre add. evt her i landet så lad mig det endelig vide - På forhånd tak :-)